dj.
Cadena de pregària per les vocacions
nov. 1 @ 13:00 – nov. 21 @ 14:00

Dies: 1, 11 i 21 de novembre

Com cada any, durant el mes de novembre, les diòcesis amb seu a Catalunya proposen una cadena de pregària ininterrompuda per les vocacions al sacerdoci, al matrimoni i a la vida religiosa.

Els dies 1, 11 i 21 de novembre són els dies que l’Arquebisbat de Tarragona participa en aquesta cadena de pregària per les vocacions.

Al web www.cadenadepregaria.cat es poden trobar testimonis, recursos i un formulari on enviar l’hora o les hores de pregària.

Per a més informació es pot contactar amb el Secretariat diocesà de Vocacions (Mn. Jaume Gené. Tel. 609 833 745 / pastoralvocacional@arqtgn.cat).

Organitza: Secretariat diocesà de Vocacions

dc.
IV Congrés Internacional d’Arqueologia i Món Antic Tarraco Biennal a Tarragona
nov. 21 @ 10:00

Dies: del 21 al 24 de novembre

En el marc del Congrés també se celebrarà la VII reunió d’Arqueologia cristiana Hispànica.

El període de matrícula finalitzarà el proper dia 14 de novembre.

Per a més informació es pot visitar el web www.tarracobiennal.com/ca/pagina/programa
Lloc: Aula Magna del Campus Catalunya de la URV (Avinguda Catalunya, 35 )
Organitza: Universitat Rovira i Virgili i un comitè científic constituït per diferents institucions entre les quals hi ha l’Arquebisbat de Tarragona

nov. 22 @ 18:00

Acte inserit en la XV Mostra de Cinema espiritual de Catalunya

Lloc: CaixaForum de Lleida (Av. Blondel, 3)
Hora: a les 18.00  h

dv.
nov. 23 @ 19:00

Acte inserit en la XV Mostra de Cinema espiritual de Catalunya

Lloc: Centre de Lectura de Reus (c/ Major, 15)
Hora: a les 19.00 h

dl.
Taller «Preparem el Nadal al Museu Bíblic»
nov. 26 @ 9:30

L’activitat, que es durà a terme del 26 de novembre al 21 de desembre i s’adreça a infants der primària, grups de catequesi i famílies, té un preu de 5 euros per infant i s’oferirà de dilluns a divendres (lectius), de 9.00 h a 13.00 h i de 15.00 a 19.00 h i el cap de setmana de l’1 i 2 de desembre a les 10.00 h.

Una altra possibilitat és adquirir el retallable al preu de 3 euros unitat (fins esgotar existències).

Per a reservar l’activitat cal trucar al telèfon 977 25 18 88 o escriure al mail museu.biblic@arqtgn.cat.

Lloc: Museu Bíblic Tarraconense (c/ de les Coques, 1-C)

III Setmana de la Bíblia
nov. 26 @ 10:00

Dies: del 26 de novembre al 2 de desembre, amb el tema «La Paraula és molt a prop teu» (Dt 30, 14).

La setmana de la Bíblia, que respon a la crida del papa Francesc de promoure iniciatives que destaquin el valor eclesial i espiritual de la Paraula de Déu, culminarà el I diumenge d’Advent amb la celebració del Diumenge de la Paraula.

Més informació al web: www.setmanadelabiblia.cat
Organitza: Abadia de Montserrat, Associació Bíblica de Catalunya, Centre de Pastoral Litúrgica, Editorial Claret i Ràdio Estel–Catalunya Cristiana amb el patrocini de la Conferència Episcopal Tarraconense

dt.
nov. 27 @ 18:00

Acte inserit en la XV Mostra de Cinema espiritual de Catalunya

Lloc: CaixaForum de Tarragona (c/ Cristòfor Colom, 2)
Hora: a les 18.00 h

Conferència de l’Abat de Montserrat, P. Josep M. Soler, a Tarragona
nov. 29 @ 13:00

Sobre el tema «Lideratge en la tradició benedictina: autoritat compartida».

L’entrada és lliure.

Lloc: Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV (Av. Catalunya, 35)
Hora: a les 13.00 h
Organitza: Estudis de Dret local de la URV-Càtedra Màrius Viadel i Martín

des.
ds.
Recés d’Advent per a joves
des. 1 @ 10:00

Més informació i inscripcions (fins el dia 28 de novembre) al web www.delejot.cat

Lloc: Col·legi Mare de Déu de la Serra de Montblanc (Av. Nostra Senyora de Montserrat 3-5)
Hora: de les 10.00 h a les 14.30 h
Organitza: Delegació diocesana de pastoral de joventut (Delejot)

Descarregar  cartell

des.
dg.
Acte en record del baptisme de les Venerables Teresa Toda i Teresa Guasch a Riudecanyes
des. 2 @ 11:00

L’acte, presidit pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, consistirà en la col·locació d’una placa a la capella del baptisteri en record el baptisme de les Venerables Mares Teresa Toda i Juncosa i Teresa Guasch i Toda, fundadores de la congregació de les Germanes Carmelites Tereses de Sant Josep.

Es prega confirmar assistència al correu electrònic smateu.riudecanyes@arqtgn.cat

Lloc: Església parroquial de Sant Mateu Apòstol de Riudecanyes
Hora: a les 11.00 h
Organitza: Parròquia de Sant Mateu Apòstol de Riudecanyes amb la col·laboració de l’Ajuntament