dv.
Concert-homenatge a Mn. Ramon Muntanyola i al cardenal Vidal i Barraquer
maig 25 @ 21:00

A càrrec de l’Schola Cantorum de La Selva del Camp.

Interpretaran l’obra «El cardenal proscrit» amb lletra de Mn. Muntanyola i música de Mons. Valentí Miserachs.

Lloc: Església parroquial de Sant Andreu Apòstol de La Selva del Camp
Hora: a les 21.00 h
Organitza: Schola Cantorum i Amics de l’Orgue de la Parròquia de Sant Andreu de La Selva del Camp

ds.
Recés diocesà per a les comunitats religioses
maig 26 @ 11:00 – 16:00

El Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, presidirà l’eucaristia.

Lloc: Casa Sant Josep de Vinyols i els Arcs (Germans de les escoles cristianes).
Organitza: Delegació diocesana de la Vida Consagrada.

dg.
Presentació de la reedició del llibre «Vidal i Barraquer, cardenal de la pau» a Reus
maig 27 @ 18:30

La presentació anirà a càrrec del Sr. Joan Maria Pujals.

Aquest llibre, escrit per Mn. Ramon Muntanyola, ha estat ampliat pel P. Josep Massot i editat per l’Abadia de Montserrat.

Lloc: Església parroquial de Sant Joan Baptista de Reus
Hora: a les 18.30 h.

dt.
Conferència i cloenda del cicle Lluís Pons d’Icart (1518-1578)
maig 29 @ 19:00

Amb el títol «Agustín i Pons d’Icart: entre llibres i biblioteques» a càrrec de Joan Alcina Rovira, catedràtic emèrit en Filologia Llatina de la URV. Cloenda amb la lectura dramatitzada del llibre de les Grandeses de Tarargona, de Lluís Pons d’Icart, amb les veus de Laura Casas i Josep Suñé.

Durant el mes de maig s’ha organitzat un cicle de conferències i visites guiades sobre la figura de Lluís Pons d’Icart, home de lleis, humanista i primer arqueòleg tarragoní.

Lloc: Centre Tarraconense El Seminari
Hora: a les 19.00 h
Organitzen: Biblioteca Municipal de Tarragona, Biblioteca-Hemeroteca Municipal de Tarragona, Departament de Filologia Catalana de la URV, Museu Nacional Arqueològic de Tarragona, Institut Català d’Arqueologia Clàssica, Reial Societat Arqueològica Tarraconense i Biblioteca del Seminar

Descarregar programa

dv.
Vetlla de pregària de final de curs per a joves
juny 1 @ 21:00

En la vetlla es donarà gràcies pel curs i s’encomanaran les activitats d’estiu.

Lloc: Ermita de la Mare de Déu de Paredelgada a La Selva del Camp
Hora: a les 21.00 h
Organitza: Delegació diocesana de pastoral de Joventut

ds.
Concert d’orgue a la Catedral
juny 2 @ 20:30

A càrrec de Pedro Aguiló, organista titular de l’Església de Sant Miquel de Palma de Mallorca. En el marc del XIV Festival d’Orgue de Tarragona 2018 sota la direcció artística de Jordi Vergés.

Les entrades es poden adquirir per Internet (Tarracoticket o a les taquilles del Teatre Tarragona (dimecres de les 11.00 a les 13.00 h.; els dijous i divendres de les 11.00 a les 13.00 h. i de les 17.00 a 19.00 h.) o una hora abans del concert a la mateixa Catedral.

Els preus de l’entrada són: 8 € (anticipada), 10 € (taquilla catedral), 4 € (menors de 16 anys) i 27 € (abonament per als quatre concerts).

Lloc: Catedral de Tarragona
Hora: a les 20.30 h

Concert d’orgue a Montbrió del Camp
juny 2 @ 20:30

A càrrec de Joxe Benantzi, del Conservatori Professional de Música «Guitarrista José Tomás» d’Alacant.

L’entrada és gratuïta.

Lloc: Parròquia de Sant Pere Apòstol de Montbrió del Camp
Hora: a les 20.30 h

Concert d’orgue a La Selva del Camp
juny 2 @ 21:00

A càrrec de Pablo Taboada Jiménez, organista litúrgic i concertista.

Interpretarà obres de J.S.Bach, F. Mendelssohn, J. Brahms, C. Franck i O. Messiaen.

Lloc: Església parroquial de Sant Andreu Apòstol de La Selva del Camp
Hora: a les 21.00 h.

dg.
Corpus Christi a la Catedral
juny 3 @ 18:00

En acabar l’eucaristia hi haurà la processó pels carrers de la Part Alta de la ciutat amb el Santíssim Sagrament. Itinerari: Pla de la Seu, Pare Iglesias, Merceria, plaça de les Cols, Major, la Nau, Pilats, plaça del Rei, Sta. Anna, plaça del Fòrum, Merceria, Pare Iglesias i Pla de la Seu.

Lloc: Catedral de Tarragona
Hora: a les 18.00 h
Organitza: Capítol Catedral

dj.
Presentació del documental «Hereus d’un cardenal proscrit»
juny 7 @ 18:30

El documental d’una durada de 90 minuts està dirigit per la periodista Llúcia Oliva.

Lloc: Auditori de la Diputació de Tarragona (c/ Pere Martell, 2)
Hora: a les 18.30 h
Organitza: Arxiu Històric Arxidiocesà de Tarragona en col·laboració amb la Diputació de Tarragona