ds.
Trobada de formació de preparadors prematrimonials
nov. 18 @ 10:00

Horari:
–10.00 h. Acollida i pregària
–10.30 h. Ponència «FAQS prematrimonials» a càrrec del Dr. Joan Costa, prevere de l’arxidiòcesi de Barcelona.
–12.00 h. Descans, reflexió i diàleg
–13.30 h. Dinar de germanor i comiat

Lloc: Centre de pastoral Les Oblates (Portal del Carro, 13, Tarragona)
Organitza: Delegació diocesana de pastoral familiar

Més informació al PDF adjunt.

Pujada al campanar de la Catedral i toc de campanes
nov. 18 @ 11:00

A càrrec del Sr. Cristòfol Conesa, cap dels campaners de la Catedral.

El punt de trobada serà al Portal del fossar, davant del Consell Comarcal (c/ de les Coques).

Activitat gratuïta.

Descarregar programa

Tancament del curs 2017 de Catalonia Sacra amb una visita guiada a la Catedral de Tarragona
nov. 18 @ 11:00

La visita posarà èmfasi en espais com la Capella de la Puríssima Concepció, un preclar model de barroquisme on s’integren arquitectura, arts plàstiques i descoratives a la perfecció o la Capella de Santa Tecla, entre d’altres a càrrec de Mn. Antoni P. Martínez Subías, delegat diocesà de Patrimoni artístic i documental i art sacre.

La visita és gratuïta però té les places limitades. La inscripció es pot fer al correu reserves@cataloniasacra.cat i al telèfon 693 720 202.

Més informació al web www.cataloniasacra.cat.
Hora: a les 11.00 h

Presentació dels infants a la Mare de Déu del Claustre
nov. 18 @ 12:30

Mitja hora abans, a les 12.00 h, se celebrarà l’eucaristia.

Lloc: Capella de la Mare de Déu del Claustre
Hora: a les 12.30 h
Organitza: Confraria de la Mare de Déu del Claustre

dg.
Jornada de Missions «L’esperit obre el cor»
nov. 19 @ 10:00

Trobada oberta a tothom: Animadors de comunitats, agents de pastoral, catequistes i totes les persones interessades en la tasca missionera de l’Església.

Programa al PDF adjunt

Lloc: Parròquia de Sant Joan de Reus
Hora: a les 10.00 h

Missa d’acció de gràcies a Alió
nov. 19 @ 12:30

Amb motiu de la beatificació del missioner claretià Gmà. Ferran Saperas Aluja, fill d’Alió, celebrada el passat dia 21 d’octubre a la Sagrada Família de Barcelona.

La celebració d’acció de gràcies serà presidida pel Sr. Arquebisbe.

Lloc: Església parroquial de Sant Bartomeu d’Alió
Hora: a les 12.30 h

dl.
Taller «Preparem el Nadal» al Museu Bíblic Tarraconense
nov. 20 @ 9:00

Dies: del 20 de novembre al 20 de desembre

Adreçat a infants de primària en endavant. L’objectiu d’aquest taller és apropar l’alumne a la realitat del Nadal des d’una dimensió cultural i religiosa.

Horari: De dilluns a divendres lectius de 9.00 a 13.00 h i de 15.00 a 19.00 h. Dissabte 2 de desembre i diumenge 3 de desembre el taller es farà per famílies interessades (1r torn: 10.00 h, 2n torn: 11.30 h).

Durada: 90 minuts.

Preu: 5 euros per alumne/a, inclou entrada al Museu, monitoratge i làmina retallable del pessebre. En cas de no fer el taller hi ha la possibilitat d’adquirir el retallable del diorama al preu de 3 euros/unitat.

Reserva d’activitats: tel. 977 25 18 88 / museu.biblic@arqtgn.cat.

Lloc: Museu Bíblic Tarraconense (c/ de les Coques 1-C, Tarragona)

dt.
Projecció de la pel·lícula «Storm. Letter of fire»
nov. 21 @ 18:30

Presentació i col·loqui a càrrec de Jordi Sánchez, sotsdirector de l’Observatori Blanquerna.

Preu: 4 euros (més informació al PDF adjunt).

Lloc: CaixaForum Tarragona (c/ Cristòfor Colom 2)
Hora: a les 18.30 h

Acte inserit en la XIV Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya.

Més informació al web www.cinemaespiritual.cat
Organitza: Direcció General d’Afers Religiosos

Cadena de pregària per les vocacions
nov. 21 @ 22:00

Com cada any, durant el mes de novembre, les diòcesis amb seu a Catalunya proposen una cadena de pregària ininterrompuda per les vocacions al sacerdoci, al matrimoni i a la vida religiosa, perquè siguin molts els joves que responguin positivament a la crida que Déu els faci.

El dia 21 de novembre es l’últim dia que l’Arquebisbat de Tarragona participa en aquesta cadena de pregària.

Es pot comunicar l’hora o les hores de pregària per vetllar la continuïtat i procurar que sigui una resposta comunitària a través del correu electrònic pastoralvocacional@arqtgn.cat o bé al telèfon 639 442 033 (Mn. Josep Mateu, director del Secretariat).

Descarregar document

Organitza: Secretariat Diocesà de Vocacions