ds.
Concert a Sant Magí de la Brufaganya
set. 8 @ 21:30

A càrrec de Duo DeLIS. Inserit en el 7e Festival d’estiu “Nits musicals Brufaganya”.

Preu de l’entrada: 15 euros.
Abonament als 4 concerts: 50 euros

Més informació i reserva d’entrades al web www.brufaganya.cat
Les entrades també es poden adquirir el mateix dia del concert a partir de les 18.00 h i excepcionalment als telèfons 659 44 34 68 o bé 616 43 36 87.

Lloc: Santuari de Sant Magí de la Brufaganya (Pontils)
Hora: a les 21.30 h
Organitza: Associació Musical La Brufaganya

Ordenació presbiteral de Mn. Antonio Rodríguez Moreno
set. 9 @ 18:00

El Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, conferirà l’orde del presbiterat a Mn. Antonio Rodríguez Moreno, diaca.
Tothom és convidat a assistir-hi.

Hora: 18.00 h.

dl.
Festa de Sagrat Cor a Solivella
set. 10 @ 12:00

Horari

12.00 h. Solemne eucaristia presidida pel Sr. Arquebisbe i ofrena a la Mare de Déu de la façana.
20.30 h. Processó en honor al Sagrat Cor de Jesús pels carrers del poble fins arribar a la plaça Major on hi haurà l’acte de consagració al Sagrat Cor de Jesús, benedicció solemne i reserva.

Organitza: Ajuntament de Solivella, Parròquia de Santa Maria i Comissió del 275è aniversari del Sagrat Cor.

Programa d’actes

Concert d’orgue a Ulldemolins
set. 10 @ 19:00

A càrrec de Mons. Valentí Miserachs.
L’acte tindrà lloc el dia en què s’escau el Vot de Poble a la Mare de Déu de Loreto.

Lloc: Església parroquial de Sant Jaume Apòstol d’Ulldemolins
Hora: 19.00 h.

dj.
Missa en el 75è aniversari del traspàs del Cardenal Vidal i Barraquer
set. 13 @ 20:00

Serà presidida pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol.

Acte inserit en l’Any Cardenal Vidal i Barraquer que commemora el 150è aniversari del seu naixement i el 75è del seu traspàs, entre d’altres efemèrides.

Lloc: Ermita de la Mare de Déu del Camí de Cambrils
Hora: 20.00 h.
Organitza: Parròquia de Santa Maria de Cambrils i Comissió Any cardenal Vidal i Barraquer.

42è Aplec a l’Ermita de la Santa Creu de Tarrés
set. 16 @ 10:00

Horari

10.00 h. Trobada a la plaça de l’Església de Tarrés i cercavila amb la colla gegantera fins a l’Ermita.
10.30 h. Celebració de l’eucaristia.

En acabar, ball de sardanes amb la cobla Pare Manyanet de Reus.

En el marc de l’Aplec se celebrarà el 50è aniversari de la Comunitat de Jesús.

Festa del Santíssim Sagrament a Creixell
set. 16 @ 11:15

Horari

11.15 h. Processó del pa beneït des de l’Ajuntament fins l’església parroquial de Sant Jaume Apòstol de Creixell.
11.30 h. Solemne celebració de l’eucaristia i, en acabar, processó amb el Santíssim Sagrament pels carrers del poble. En tornar de nou a l’església es menjarà el pa beneït i se subhastarà la Coca del Goig a la plaça.

dt.
Conferència «Francesc d’Assís Vidal i Barraquer i el catalanisme»
set. 18 @ 20:00

A càrrec de Mn. Ramon Corts, autor del llibre «La qüestió catalana en l’arxiu secret del Vaticà. De la restauració a Primo de Rivera (1875-1923)».
Acte inserit en l’Any Cardenal Vidal i Barraquer.

Lloc: Centre cultural de Cambrils
Hora: 20.00 h.

dj.
Representació del Retaule de Santa Tecla
set. 20 @ 22:30

El Retaule és una creació coreogràfica fonamentada en la vida, conversió i martiri de Santa Tecla, patrona de la ciutat de Tarragona.

Hora: 22.30 h.
Organitza: Esbart Santa Tecla de Tarragona

Missa pontifical de Santa Tecla
set. 23 @ 10:00

Presidida pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol.
Hora: 10.00 h.
Lloc: Catedral de Tarragona

A la tarda, a les 18.00 h, hi haurà el rés de vespres solemnes i seguidament sortirà la processó amb la relíquia del braç de Santa Tecla pels carrers de la Part Alta de la ciutat.